Sider

mandag 8. februar 2010

Blogging - følger en da med eller er man forfulgt?

I de senere årene har man ønsket å utvikle, bidra og ligge foran når man skal gjøre seg forstått og ikke minst sett på det store internettet. Man husker kanskje tilbake til siste del av nitti-tallet da en kjent kvinnelig toppolitiker sto på Stortingets talerstol og undret om en skulle godkjenne dette inter-nettet :)

Å følge med eller å ikke vite bedre?

Kort fortalt mener jeg det første skritt å ta i bidrag til nettet er å delta. Å bli mer informativ, å tilegne seg kunskap og ikke minst dele den. Informasjon og kunskap bør være pri én når ønsket er at andre skal være for eller imot.

At dette er min første blogg betyr ikke at jeg ikke har deltatt i foraer som ligner. Tidligere var jeg en ivrig debatantAftenposten.no sin Debattcentral - jeg er ennå aktiv, men på langt nær like hyppig som for bare et års tid siden. Hvorfor endres våre vaner? Tja, det er nok forskjellig fra person til person og i mitt tilfelle går det på tid og prioritetringer.


Dette ble en kort variant av et innlegg, og er nok mer ment på å teste ut bloggingens verden og dens muligheter enn å finne opp hjulet på nytt :)
-husk at det viktigste er å delta, ikke nødvendigvis være grensesprengende innovativ..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Powered By Blogger